Skolutflykt...26 juni..

Idag har vi varit på en liten skolresa.. bussen gick kl 10.00 till ett.. zoo ?  som jag inte kommer ihåg va det hette..
även studenterna från Lismore skulle komma me på denna tripp..
Denna dagen va heelt fantastisk!! Då vi fick träffa och titta på massa australiensiska djur och detta
är ju något som jag bara äälskar!!  :)

              
                               som ni ser har jag en del kineser i min klass :)
                
                               
           en av alla koalor..  fick tyvärr inte hålla någon.. :(
              
  
    vi gick efter kineserna i början.. och då gäller det att häng me i svängarna..
      allt ska fotas!! :)
             
                               
   sjöhästen ..
                    
                                                                     
     äntligen :)


                                      

                                               
                  
                   

                    
 
ja .. det fanns ju såklart massa mer levande djur ..
men bilder på dom för ni kolla på min facebook..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0