trasig kamera..

i lördags va jag på partaj hemma hos Louise!
Hur trevligt som helst men tyvärr så höll inte
min kamera detta hårda klimat i lille varberg..
linsen fick ryck och kameran ska köras till doktorn.
har massor av bra bilder på kameran så jag hoppas
inte det blir några probs..

sitter just nu å knåpar med Dans Macbook Pro dator 
som jag ska ta över då min söta pianolackpc inte palla
trycket i de hårda klimatet i Australien :)

Igår träffade jag min kära vän Frida!!
Helt fantastiskt att ses igen ! kunde inte sluta krama henne :)
Idag ska jag dejta Fia och Hilda!
Hoppas ju även på att Karin kommer hem så man får höra
om resan till Milano..

hörs  

Kommentarer
Postat av: Frida

ååå jjag tyckte det va sååå ul att se dig mitt hjärta!!! Vill ju krama dig hela tiden!

2009-11-18 @ 13:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0