Hello alla bloggare!

Inatt sov jag hemma hos min mammi och pappi :)
DET var ett bra tag sedan kan jag ju säga!
Det var supermysigt alla ligga där i sitt flickerum
igen.. trotts att jag saknade min kära pojke som
denna natt var i kungälv för att spela.
I morse när jag vaknade så var det ju som ni
vet SNÖKAOS! men vad gör man ..
det är ju bara ut och gräva fram bilen och ut på rallybanan
som alla andra .. :)
Jag kom på att jag skulle ha min bärbara som låg
hemma i lägenheten innan jag körde till skolan ..
När jag skulle köra in till oss låg där ju Världens
snödriva såklart!.. men vad gör man inte ..
Win Win.. Jag tog ut svängen lite och gasade på!........
OMG! det va som att komma in på en isbana full med såpa!!
bilen slingrade sig till vänster, till höger, vänster höger..
jag klarade mig på ca 4 cm... PUH!
Ett samtal till D kl 9 på morgonen om en gigantisk repa
på bilden jag jag INTE pallat med ... det kan jag lova :)
PUH igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0