Nyheter på Havsis!

Har ju lite nyheter på Havsborg med..
Först har vi min älskade strandskata
från handcraft här i Varberg..
.
.
Har velat ha den ett tag .. men
min kära man kunde ju inte förstå varför ..
men så en dag när jag jobbade uppe på spa så
kom han upp och hade handlat lite :)
Och denna var till mig
.
.
Han ät gjord i betong så han vägen en del.. men
det gör inget.. jag gillar honom ändå!
.
Sedan har jag den nya vasen..
Hittade ett presentkort jag fick av D för
på min 23års dag.. detta harde kommit bort i
flytten så det var en rolig överraskning när jag hittade
det!
.
.
Ljusstaken har min pappa gjort.. och den fick vi i julklapp..
.
.
.
.
.
Nu skall jag banne mig sova!!

Kommentarer
Postat av: Kariin

Skitsnygga saker! Avis blir jag!

2010-02-19 @ 10:28:51
URL: http://somethingileft.blogg.se/
Postat av: mE

I´ve got it from my mamma....... ;D

2010-02-19 @ 11:15:01
Postat av: Olle vikström

Nu skriver jag mycket idag men den va banne med gjord av trä och snygg med på miner mig om en leksak där man hade kulor och såg de rulla ner. Hoho mitt andra blogg inlägg börjar bli expert, skatan ser förjävlig ut men alla har olika smak sry

2010-02-20 @ 02:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0