och vet ni va !!

Jag hittade mitt kära kära husdjur som
här bott här under en längre tid idag! ..
Ja.. när jag kom hem från Australien
så träffade jag på honom första gången ..
Efter det har han hittats vid granen,
i sovrummet, i köket, i fönstret..
Idag hittade jag honom igen .. fast död..
Nu ligger han i fönstret och är faktiskt rätt
dekorativ..
Kolla in  :)
.
.
.
.
(Obs. Kortet är från i julas)
.
Det var tråkigt.. jag har inte döpt honom ju ..
Är det någon som har förlag på namn tro ?
Man kan ju inte ha begravning om han/hon inte har namn ;)
Ha de .

Kommentarer
Postat av: Kariin

Pricken är ett bra namn tycker jag ;)

2010-02-02 @ 21:54:30
URL: http://somethingileft.blogg.se/
Postat av: Anna

Sounds good to me .. :)

2010-02-03 @ 00:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0