sorry..

Herregud!
jag är ledsen över att jag inte har skrivit på länge..
Har så himla mycket att göra nu i skolan så har varken
haft tid eller ork att blogga..
Just nu läser jag som sagt en marknadsundersökningskurs
och vi har gjort en undersökning på uppdrag
av Skistar i Åre. Den handlar om Skrstar experience
nua upplevelseturer som de håller på att untveckla
och lansera.. Turerna formar efter olika peronlighetstyper,..
Exempelvis äventyraren eller livsnjutaren.. Utefter dessa
fixar skistar grymma skidturer som man sent ska glömma!
Grymt! eller hur ?
Vi har redovisning på fredag så efter det är jag tillbaka igen!
har ju massa bilder jag ska lägga ut.. fån bla
alla hjärtans dag!

men som sagt..
Den som väntar på något gott...


Kommentarer
Postat av: mE

Härligt att höra ifrån dig igen

2010-02-18 @ 12:29:58
Postat av: Rebecka

Fin blogg :)

2010-02-18 @ 12:37:39
URL: http://sirapsbarn.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack!! kul med nya läsare! :)

2010-02-18 @ 23:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0