Vattengymnastik

haha,.. tro det eller ej!
Jag har varit med på vattengympa idag!
Jag + alla pensionärer typ..
Kändes URfånigt de första 20 minuterna
men sedan släppte det och jag körde på
som bara den! Riktigt bra träning faktiskt :)
Kommer absolut gå dit fler gånger..
men kanske då med sällskap..
man kände sig ännu töntigare bara för man
var där ensam.. Typiskt Svenskt jag vet ..
bör kanske träna på att vara ensam...
Det är faktiskt inte konstigt!
.
.
.
.
Nu ska vi se film..
The ugly truth.. urfånig film..
Vi har redan sett halva men jag fick
panik och stängde av..
Men nu bara för att jag inte ville åka
och hyra nya filmer skulle den ses klart på..
....................

Kommentarer
Postat av: mE

Man vill vara med någon man tycker om, tycker du om dig själv så går det lättare att vara ensam.....

2010-02-11 @ 20:33:41
Postat av: Anna

<3 jag tycker om dig!? :)

2010-02-11 @ 21:49:28
Postat av: mE

Då ser jag fram emot ett besök av er i helgen... jag äter ju fortfarande bara soppa men ni andra kanske kan fixa till något att fika eller äta?

puss till dig mitt hjärta

2010-02-12 @ 14:02:10
Postat av: Frida

Jag tycker du e duktig.. !!!

2010-02-16 @ 18:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0