Jobb och shopping

Idag åkte jag och min man till Blomsterlandet efter jobbet.
Där inhandlades lite nya och fräscha blommor. I like!
Mannen min tog sig faktiskt en liten sväng på egen hand i lokalerna och för en
stund såg det ut som att han tyckte det var trevligt att gå runt
bland krukor, inredning, blommor och blader...
men när jag frågade honom fick jag till svar -" ja jag har jätte trevligt.. jag
går och tänker på annat"  jaha vadå ? -"ja.. bland annat på ekonomi"
jaha ... vi har verkligen inte samma intressen .. men vi har det bra ihop ändå :)
Alla är ju olika som Walle säger..
Efter det åkte vi till Kungsmässan för att inhandla en vinterjacka åt Mr D.
Detta gjordes på vår favvobutik Melrose Co. Vi hittade en sjuukt snygg jacka
från Lexington som vi slog till på. Tummen upp för den!
Efter det tyckte Dan lite synd om mig för att bara han hade handlat så han
beslutade sig att köpa en present till mig :)
Jag vet inte vad jag hade gjort för att förtjäna detta men
Glad.. Det blev jag minsann! <3
Tillbaka till Melrose och ut kom han med ett halsband från Plain Vanilla.
Vet ni inte vad detta är för märke så kan ni gå in på www.plainvanilla.se och
kolla in vad de erbjuder.
.
Nu ska jag mysa ner mig i soffan!
.
Godnatt
.
min fiina man i sommras <3

Kommentarer
Postat av: kariin

Åh har han köpt den jackan. jag var där inne i onsdags å provade den, jag vill med ha! Puss

2010-10-16 @ 19:15:38
URL: http://somethingileft.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad skoj att ni hittade våra smycken på Melrose :)

Kolla gärna in oss på Facebook - vi har en grupp där - bara att söka på "plain vanilla" :)



allt gott och hoppas du kommer att tycka om halsbandet

Johanna

Johanna Ahlgren

Plain Vanilla

2010-10-18 @ 19:36:26
URL: http://www.plainvanilla.se/blogg
Postat av: Anna

Åh! Kul med en kommentar från dig Johanna! Jag är helnöjd med halsbandet! Det var det första som åkte på inför helgens partaj :) Är ju även intresserad av fjärilsringen som jag vet har funnits.. Hittade den inte på Melrose.. Finns den i någon annan butik i Halland tro?

Må så gott!



Karin, yes det blev den jackan:) tur att det även finns en visselpipa hängandes på den.. Så kan han alltid vissla med den om och när han kommer bort ;)

2010-10-20 @ 01:05:07
URL: http://annavarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0