Lillans nya lya :)

Idag var det den stora dagen D.
Lisa fick nycklen till sin första egna lägenhet!!
Då menar jag också lägenheten med stor L.
Den är riktigt grym ! och denna kommer hon dela med
sin härliga pojkvän Eric.
.
Skall man ha en lägenhet i dagens läge handlar det mycket om kontakter!
Jag fick ju nys om att denna skulle bli ledig och nämnde då för den dåvarande
hyresvärden att Lisa letade lägenhet.. han sa då att jag skulle skicka henne
till hans hyresvärd och hälsa från honom och min nuvarande hyresvärd.
Sagt och gjort. Lisa som inte är den dom är den som inte vågar går raka vägen
och knackar på hennes nuvarande hyresvärds dörr och säger något i stil med..
-"Hej! jag heter Lisa och detta är min kille... vi har hört av
**** och **** att den lägenheten skall
bli ledig och vi vill gärna flytta in där!" på den vägen är det.
Man måste verkligen hänga på låset om man vill ha något unikt.
Så alla ni som letar! Hitta ett hus där ni vill bo! och kontakta hyresvärden
face to face. Det är nog det bästa sättet trotts allt :)
.
Lisa i sitt nya vardagsrum
.
.
Sjuukt fint kommer det bli..
och jag kommer stortrivas med att ha
lillsyrran som närmsta granne :)
.

Kommentarer
Postat av: mE

Ja de kommer att få det kanonfint!!!!

2010-10-18 @ 19:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0