sjukling..

jag har varit sjuk lite fram och tillbaka ett tag nu ..
Detta är och har varit frustrerande då det inte riktigt bryter ut helt ..
Igår var jag hos farbror doktorn och efter att dom tömt mig på
en del blod, halvt kvävt mig med deras pill i halsen, tempat mig m.m
kom dom fram till att det inte är något annat än halsfluss.
Det är det som gör att febern kommer och går, man känner sig yr osv.
Så nu knaprar jag penicillin och skall vara hemma från jobbet resten
av veckan.. fy fabian va tråkigt!
.
.
.
Bilderna är tagna nere vid simstadion någon gång under förra veckan .
Man kan inte annat än att älska vackra Varberg
.
.
Krya på mig

Kommentarer
Postat av: mE

Men då, visste inte att du var sjuk... ringer dig <3

2011-02-24 @ 19:29:10
Postat av: AMANDA FALK

Goood morning!

så vackra bilder och fin header du har :D

sv: jaaa älskar också newports stil!

Ha en underbar fredag & start på helgen!

2011-02-25 @ 06:19:27
URL: http://amandafalk.se
Postat av: Vivi

Vackra Varberg!

Fin blogg du har!

2011-04-02 @ 11:46:00
URL: http://bubbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0